Retouren en klachtenafhandeling

Bij een online bestelling heeft u wettelijk recht op een bedenktijd van 14 dagen. Vanzelfsprekend krijgt u deze bij ons ook. Na het aanmelden van een retour (binnen 14 dagen) heeft u nog 14 dagen de tijd om de retour te verzorgen. Bij het retourneren van een product hoeft u geen geldige reden op te geven. U bepaalt zelf of u tevreden bent.

Voorwaarden Retourrecht:

  • Een retour dient altijd vooraf aangemeld te worden. Wanneer u een retour wilt aanmelden, kunt u mailen naar info@4seasonsoutdoorstore.nl
  • Het product kan alleen onbeschadigd, ongebruikt en in de originele verpakking geretourneerd worden.
  • Afhankelijk van het formaat van het product dat u hebt besteld, dient u het artikel via pakketpost naar ons te verzenden of wordt het artikel bij u thuis opgehaald. Wordt het product thuis opgehaald, dan zijn hier kosten aan verbonden.
  • Na het aanmelden van een retour, zullen wij hierover contact met u opnemen.

Voor het retourneren van uw bestelling download u onderstaand herroepingsformulier. Deze voegt u bij de retourzending en stuurt u aan onderstaand adres. Wij hebben dit formulier nodig om uw retour in behandeling te kunnen nemen. Een artikel wat u per pakketpost van ons ontvangen heeft, kunt u per pakketpost aan ons retourneren. Uiteraard kunt u ook zelf het artikel retour brengen in Lith.

Herroepingsformulier downloaden

Adres:
Latour Tuinmeubelen
Mgr. Bekkersstraat 7
5397 EJ Lith

Als de retournering met pakketpost niet mogelijk is vanwege het formaat, dan kunnen wij bij u langs komen om het artikel op te halen. Hier zijn wel kosten aan verbonden (85,-). Neem hiervoor contact op met info@4seasonsoutdoorstore.nl.

Retourkosten

Pakketpost

Wanneer u bij ons een artikel bestelt en het artikel niet bevalt, dan kunt u binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling aan ons laten weten dat u van de aankoop wenst af te zien. Na aanmelding heeft u vervolgens nog eens 14 dagen om uw bestelling te retourneren. De pakket retourkosten zijn voor eigen rekening tenzij het artikel is beschadigd of wij een verkeerd artikel hebben geleverd. Neem contact op met info@4seasonsoutdoorstore.nl als het artikel beschadigd is óf het een verkeerd artikel betreft.

Retournering via onze bezorgdienst

Als de retournering met pakketpost niet mogelijk is vanwege het formaat, dan kunnen wij bij u langs komen om het artikel op te halen. U betaalt dan € 85 aan retourkosten. Deze kosten worden vóór het retourneren aan u doorbelast. Geef bij ophaling onderstaand herroepingsformulier aan de chaufeur. Mocht u bij aflevering al besluiten om een artikel niet aan te nemen, dan brengen wij € 45 euro voorrijkosten in rekening.

Herroepingsformulier downloaden

Wat te doen met een klacht

Heeft u een klacht over een artikel en wilt u beroep doen op uw garantie? Stuur dan een mail naar info@4seasonsoutdoorstore.nl. Vermeld in de mail de volgende informatie:

  • Het betreffende artikel.
  • Een omschrijving van de klacht met daarbij een duidelijke foto ervan.
  • Een kopie (foto) van de aankoopnota.
  • Uw naam, adres en telefoonnummer.

Beschadigd bij ontvangst

Is uw tuinmeubel beschadigd bij aankomst? Meld ons dit direct.

Onze bezorgdienst zal bij aflevering de tuinmeubelen uitgebreid controleren op beschadigingen. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben over onze producten, dan lossen wij dit graag samen met u op. We vinden het erg vervelend als er wat mis is, en wij zijn zelf pas tevreden als u tevreden bent. Service en kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel. Wij zullen elke klacht met de grootste aandacht behandelen en naar volle tevredenheid afhandelen.

Geef een beschadiging binnen 3 werkdagen na ontvangst aan ons door. Doet u dit na die periode, dan nemen wij uw klacht niet meer in behandeling.

Klacht melden via ODR platform

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op  http://ec.europa.eu/odr. Via ons keurmerk Webwinkelkeur bieden wij ook de mogelijkheid om deze organisatie als klachtenbemiddeling te gebruiken.